0830 Jee! Ihmiset herää. Mun lempparia!

0845 Jee! Aamulenkille. Mun lempparia!

0847 Jee! Lunta. Mun lempparia!

0915 Jee! Koti. Mun lempparia!

0920 Jee! Aamuruoka. Mun lempparia!

0930 Jee! Alman pureminen. Mun lempparia!

1300 Jee! Päiväruoka. Mun lempparia!

1430 Jee! Päivälenkki. Mun lempparia!

1800 Jee! Iltaruoka. Mun lempparia!

2100 Jee! Iltalenkki. Mun lempparia!

Lueskelin tuossa Jaanan kirjoitusta viikonlopusta, kun meidän shetlantilaiset oli siellä hoidossa ja tuli heti mieleen tuo yllä oleva juttu. Alkuperäisen kirjoittajaa ei taaskaan ole tiedossa, mutta yllä mainittu (samoin kuin edellisen jutun lainauksetkin löytyy ainakin kumikana.org -huumoriosiosta, tuo yllä oleva on muutettu suunnilleen meidän omaa elämää vastaavaan muotoon) Jaana nimittäin kirjoitti Hipun olevan "jotenkin mielettömän iloinen" ja siitä tuli sitten tuo juttu mieleen. Hippu on nimittäin just sellanen koiruus, että oli kyseessä sitten ihan mikä tahansa, niin se on aivan innoissaan mukana :D Oli siis pakko laittaa tuo tuohon alkuun ..

Viikonloppuna tosiaan oli siis meidän ystäväpariskuntamme häät :) Shetlantilaiset pääsivät siis ihan yökylään Rautioille ja hyvin olivat kuulemma viihtyneet. ISO kiitos vielä tätäkin kautta karvakuonojen hoidosta! Tosi kivaa oli välillä olla viihteellä miettimättä, että josko sitä jo pitäisi suunnata kotia kun siellä muut odottavat. Tietysti asiassa oli sitten se toinenkin puoli, että siinä kohtaa, kun yöllä kotiin päästiin, niin sitten ei tosiaan ollutkaan niitä iloisia häntiä vastassa. Ei vois elää niin oikeasti, ei.

Jaana kävi Hipun kanssa meidän agilityn jatkokurssilla lauantaina. Aikatauluongelmien vuoksi näyttää, ettei tuo mennyt viikonloppu ollut valitettavasti ainoa, jolloin treenit meinaavat jäädä välistä, mutta onneksi tämän kerran paikkasi Jaana. Kiitokset myös siitä! Hyvin heillä oli kuulemma mennyt, ja miksei olisikaan :D En selkeästi ole korvaamaton, mutta taisinkin sen jo tietää. Hippu luultavasti vaihtaisi mut koska tahansa nakkipakettiin, jos sellaisen vaihtoehdon saisi. Pienen päähän tuskin mahtuisi se tieto, että nakkipaketteja voi tulla uusia, mutta minua ei. Noh, eihän sellasia sillon mietitä, jos on herkkuja tarjolla.

Jotakin yhteyttä itselläni ja lampailla sentäs keksin olevan (onko tämä sitten hyvä vai huono asia, sitä en ole vielä oikein osannut päättää :D). Muistatte varmaan, miten syksyllä kirjoittelin paimennuksista ja siitä, miten Hippu istuu innosta täristen ja tuijottaa lampaita silloin, kun ei itse töihin pääse. Jaana ja Jani toivat koirat tulevalle kämpälle, kun siellä oltiin taas muuttokuormaa viemässä ja siinä kohtaa, kun itse tulin ulos ja Hippu mut huomasi, niin ihan samanlainen tärinä alkoi pikkukropassa. Jos en siis korvaamaton ole, niin olen sentäs lampaiden tasolla :D On kai sekin sentäs jotain!