Anu tua viä vetelee sikeitä ja keräilee voimia mein huomista Turun reissua varten, joten mä sit päätin hyödyntää tilaisuuden ja tulla naputtelemaan koneelle :) Seinäjoen reissu siis about puolivälissä ja onneksi reissua tosiaan viä edessäpäinkin :)

Tiistaina me istuttiin piitkän piitkä bussimatka tänne tai oikeastaan jossain kohtaa jo tuntui, etten suinkaan ollut istunut bussissa 5,5h vaan ennemminkin matka olisi alkanut jo edellisellä viikolla :D Matka meni kuitenkin hyvin kaikkinensa ja koirat sai taas kehuja siitä, miten esimerkillisiä matkakumppaneita ne on <3 Vastassa ollut Tony sai tervehtiä innosta pomppivaa Oodia, joka ei jo Tonysta meinannut nahoissaan pysyä. Siin sit vaan päivittelin, et mitäköhän sukua se tämäkin kengurukoira oikein on, kun ei mitään käytöstapoja, mitäköhän ne kasvattajat on oikein ajatelleet .. ;D

Kotona sit riemua vasta olikin, kun puoli sukua oli taas odottamassa ja voi sitä liekutuksen määrää. Ihanasti tulee toimeen koko kuuden sakki ilman mitään ongelmia :) Ja voi sitä soopeleitten määrää, välillä edelleen tätä porukkaa katsoessa musta tuntuu, et minne mä oikein olenkaan päätynyt :D Menneet kaksi päivää sisälsi Oodin korvien siistinnän (en enää tunnista sitä omakseni :D), Hipun silmistä löytyi nypittäväksi yhteensä 5 ripseä :( , lenkkiä ja leikkiä suvun kanssa ja tietty ihanaa seurustelua Miiran, Huldan ja Tonyn kanssa :)

Eilen aamuna kävin heittämässä ihanan lenkin Oodin, Carro-äipän ja Revon kanssa :) Aurinko paistoi (tuuli nyt oli miinusta) ja edellisyönä satanut hanki oli ihanan valkoinen. Vallilla ei ollut muita liikkeellä ja annoin kolmikon juosta ja mellestää. Repokin innostui hippaleikkeihin, kyttäsi Oodia jo kaukaa ja säntäsi sitten päättömään hullunkieppiin pitkin penkkoja. Kyllä mua nauratti katsoa niitten ilakointia :D Välissä äiti ja tytär tykittivät niin lujaa kuin tassuista lähti kilpajuoksua vierekkäin suoraan eteenpäin housukarvojen hulmutessa. Ihanaa, ihanaa, ihanaa :) On tuo Oodin suku vaan niin <3 Miiraa jo huvittikin, miten Carro on ihan kietonut mut tassunsa ympärille :D Mut ei musta yhtään suotta!

Hipun kanssa lenkki ei ollut ihan niin auvoinen, tuuli oli nimittäin yltynyt entisestään ja Hippu lensi tuulen mukana vallilta alas kolmesti. Siis ihan oikeasti! Moon aina ennen ajatellut kovalla tuulella, että mitä jos koirat lähtee mukaan, mut en mä nyt ihan aikuisten oikeasti siihen uskonut .. Niin eilen sit vaan kävi ja kolmannen kerran jälkeen Him tuli mun luo ihan aneleva ilme naamalla, et auta! Mä otin sit neidin syliin ja pahimman tuulikohdan loppuun Him matkusti mun sylissä selkä tuuleenpäin. Palkaksi mä sain kaksi vienoa pusua suupieleen. Mä olin niin otettu <3

Hippu on tällä reissulla ollut niin muuttunut koira :) Jotenkin ihanaa huomata, et muutokset mein elämässä alkaa oikeasti näkyä. Eilinen avunpyyntö oli sarjassaan ensimmäinen, tähän asti Him on mennyt kovisasenteella, että kyllä tässä ihan itse pärjätään, ei tässä mitään apua tarvita. Viä pusut kaupan päälle ja mun sydän meinasi sulaa. Pikkukoiran kun ei oikeasti pitäisi tuntea olevansa yksin isossa maailmassa, mutta tähän asti apu ei ole kelvannut. Tai en kai ole vaan osannut kertoa, että sitä oikeasti on saatavilla. Miirallakin ollessa Him oli ihan rento, muut koirat ei ahistaneet yhtään ja neiti vaan veteli tyytyväisenä sikeitä sohvalla. Tänä aamuna herätessä, kun neiti TungenKieleniJokoSieraimenTai KorvanKauttaAivoihisiInnostuessaniNIINpussaamaan oli viä sukunsa luona, niin Hippu sai tilaa kunnon aamunavaukselle ja nuoli mun naaman <3 Näköjään vanha koirakin oppii uusia temppuja tai ennemminkin uusia tapoja, mutta oli kyllä enemmän kuin positiivinen yllätys saada pusutulva Hipulta. Näin sitä vaan mein suhde etenee parempaan koko ajan <3

Aivan ihana reissu on ollut tähän asti ja tiedän, että paljon ihanaa edessäpäin viä :) Tänään suunnitelmissa miniaksat Hipun kanssa (Anu koutsaa meitä :)) ja sit mulle uusi tukka. Oodi palailee illemmalla sit seuraamme alkuperäisperheensä luota ja huomenna ennen ylösnousua suuntaamme sitten Turkuun Piiran luo. Kirjottelen kotia päästyäni sit lisää ja kerron, mitä kaikkea tytöistä löytyikään Piiran käsittelyssä + loppureissun kuulumiset. Nyt kuitenkin aamutoimiin ..