Hipusta ja Oodista tuis vallan mainioita kuulokoiria, jos multa menis kuulo ;D Ne nimittäin ain bongaa mun kännykän soivan ja tulevat mun luo, jos en heti vastaa. En tiä, mistä lie ovat keksineet, mutta Hippu ja Oodi reagoi aina mun kännykän soimiseen. Jonin kännykkä ei niinkään saa reaktiota aikaan, mutta mun saa, aina. Jos vastaan puhelimeen kohtuullisessa ajassa (millä tää sit lie onkaan määritetty), niin tytöt jatkaa uniaan. Jos vastaamiseen menee syystä tai toisesta liian kauan, molemmat tulee kuin kutsusta mun luo ja ovat selvästi levottomia, että etkö sä nyt vastaakkaan, vaikka se soi!?

Vaiks jo itsessään tääkin on musta hauska itse kehitelty ominaisuus tytöissä, pisti likat yksi ilta vielä paremmaksi. Mä nimittäin ihastuin joskus varmaan jo puolitoista vuotta sitten Pariisin Kevään esittämään Tämän kylän poikii -biisiin ja son siit asti soinut mulla soittoäänenä. Sillon toissa syksynä se soi enemmänkin radiossa, mutta kaikkien muiden ilmeisesti kyllästyttyä siihen mua edelleen viehättävään rallatukseen, ei se juuri enää kuulu muualta kuin mun soittoäänenä. Niinpä siin oli tytöille ihmettelemistä, kun radiosta alkoi soida Tämän kylän poikii ja mä en vastannutkaan puhelimeen :D :D Eli sen lisäksi siis, että ne tietää, että puhelimen soidessa pitää siihen vastata, tietää ne myös, että soittoäänenä on Pariisin kevät!! :D Niinpä tytöt sen biisin hetken soitua tuli molemmat hämmentyneinä mun luokse ja kävivät välillä radion luona ja tulivat taas takas mun luo, että jos nyt sit vastaisin siihen puhelimeen .. :D

Loppukevennykseksi mietin myös vaihtoehtoa, että tytskät vaan aina Pariisin kevään soidessa syöksyy mun luo, jotta vastaisin äkkiä siihen puhelimeen, ettei vaan tarvia kuunnella sitä kauheeta biisiä! Eli onko teoria sittenkin se, ettei tässä ole sittenkään edes kyse puhelimen soinnin ilmaisusta vaan ko. biisin kuuntelun lopettamisesta, kuka tietää ;D