Näitten kaa mä olin <3

Niin viisas ja kaunis Caijjo Kaa Kojootti <3

Tyttärensä Myrtti, maailman kaunein siskokoira, joka kyllä vei mun sydämestä palasen, aivan lumoava tapaus niin sisäisesti kuin ulkoisestikin <3

Veljeni leijonanharja <3 Hurmuripoika, joka pussailee salaa yön pimeydessä, käyttää tarvittaessaan mua sohvana sohvan paikalla ja häbäilee rapsutettaessa. Ei olleskaan tykkää pahaa myöskään kainalokoirana toimimisesta :)

Se oma ja kaikista blondein. Niin hyvässä kuin hyvässäkin <3

Rakkaat siskot <3

Nää oli vastassa, kun kaupasta tulin ..

Loppupäivinä meno oli aikas tällasta (eli väsynyttä ja tärähtänyttä) :D

En osannut päättää kumman kuvan laittaisin, niin laitoinpa sitten molemmat. Mun sydän vaan sulaa tuota ilmettä katsellessa <3

Vielä se viimeisenä päivänä velmuilutti ..

 

.. kunnes paluumatkalla kävi näin:

- "käyttää toista tyynynä", sitä se rakkaus on <3