Tänään oltiin ohjatuissa tokaa kertaa :) Ja mä kyllä tykkään kovasti! Ihanaa, että joku suunnittelee treenit mun puolesta ja vielä kommentoi kaikkia tekemisiä ja tekemättä jättämisiä.

Ekana treenattiin valssia, mikä on aina ollut mun heikkous. Jotenkin en vaan saa jaloistani irti juosta kovaa ja Essi jo ennättikin haukkua mun juoksutyylini täysin agilityyn toimimattomaksi. Noh, ei voi mitään, kun en muullakaan lailla osaa juosta :D Tällä son siis mentävä ..

Vääntämällä väkisin saatiin kuitenkin onnistunut valssi aikaan, mutta edelleen tuun todennäköisesti tulemaan tulevaisuudessakin olemaan asennevammainen "en koskaan valssaa, kun en kuitenkaan ennätä ..". Ehkä se viä joskus jossain tilanteessa toimii, sitä tilannetta vaan odotellessa .. ;D  

Mä en viä osaa näitä videoita muokata ja koska tää aikakaan ei oikein ole mun puolella ollut tällä viikolla (reilut 60h töitä piti siitä huolen :D) niin saatte nää videot nyt kommentteineen ja lisäosineen. Koittakaa kestää! :D

Seuraavana treenattiin takanaleikkausta, mikä sujuu Oodilta suht hyvin :) Sitä ollaan jokusen kerran treenailtu, varma se ei missään ole, mutta on se paremmassa jamassa ku mitä esim. Himpan kanssa. Tästä se on hyvä ponnistaa :) 

Vikana juttuna tänään oli sitten persjättö. Mulle ihan suht tuttu juttu, Hipun kanssa aikas paljonkin käytetty, mutta ei oltu sitä viä aikaisemmin Oodin kanssa otettu.  

Viä vikaksi laitan tähän mein ekalta kerralta videon, siin oli teemana koiran vinoon jättäminen lähdössä. Ihan perusrata muuten ja hyvin pysyi ko. treenissä lähdössäkin :)

Jatkokurssilla ollaan siis viihdytty :) Jatkokakkosellekin saatiin paikka eli ohjatut treenit jatkuvat pitkälle kesään, jeij! :) Uusi puhelinkin on todettu erittäin käyttökelpoiseksi, kuvan laadusta ja käytettävyydestä ei voi valittaa ja videoita nyt tulevaisuudessa varmasti tulee ja paljon!

Häiriötä Oodi ottaa koko ajan vähemmän ku hallilla ollaan. Tokoilut sujui tänään jo taas ihan eri mallilla kuin viimeksi, vaiks viimeksikin malttoi kyllä tehdä. Valssia tehdessä viereisellä radalla huusi borderterrieri (en oo tiennyt, et ne huutaa radalla koko ajan ja kovaa :D) ja siin meinasi hieman olla keskittymisongelmaa, mutta töihin kun neiti pääsee, ni sit ei enää muut häiritse. Ei kun siis häiriötreeniä vaan lisää ja paljon, niin uskon, että häiriössä treenaaminen on jo ihan lastenleikkiä jokusen kuukauden päästä :)

Nyt suuntaan viä tyttöjen kanssa pikaseen ulos ja nukkuus, palaan ens viikolla asiaan. Mulla kun oikeasti on taas illat vapaat ihan ko oikeilla ihmisillä eikä töissä mene enää puoli kahteen yöllä ;D Joten kuulemisiin taas piakkoin, näitä viime aikojen kuulumisia kun riittää ..