Viime viikolla löysin lattialta yhden hampaan. Tänään ruuan jälkeen Oodi koitti etutassulla kaivella suutaan ja mä tarkasti suupielet yms. punkkien varalta (on kyllä aineet niskassa), ei löytynyt. Kun kaivaminen jatkui, kurkkasin suuhun ja hyy, punkki! No ei vaan, punkkihysteria saa hampaatkin näyttämään punkeilta, puoliksi irrallaan oleva poskihampi se siellä vaan :D Pari nykäisyä lampaalla (siis pehmolammas) leikin lomassa ja hammas oli lattialla. Järkytyksekseni huomasin tosin, et se oli kaksi kertaa isompi kuin edellinen. Nytkö siis revitään jo pysyvät hampaatkin irti, kun tässä on kuluneena viikkona hampaisiin niin keskitytty !? Noh, ei oikeasti sentään :D

Meillä on nyt Aku Ankan tyyliin veljenpojat olleet aikas in. Tai no Into kävi eilen meillä ensimmäistä kertaa tutustumassa ja Krum tulee sitten huomenna. Varmasti Oodista ihanaa, kun on nykyään tätä sukua täälläkin päin, eikä kaikki siellä Seinäjoella :D Oodi oli eilen ihan innoissaan, pitäskö sanoa, että Intopiukeena suorastaan :D Into ensin hieman ihmetteli kämppää, mutta kyllä hetken päästä maistui leikkikin (se tosin ei ollut oikein mun, tai varsinkaan naapureiden mieleen, Into nimittäin meni divaanin alle , syöksähteli sieltä välillä alta pois ja haukkui ja murisi Oodille). Ehkä siis ensi kerran leikitään taas Jaanalla, niin ei tarvitse meidän miettiä nuita naapureita :D

Itse koin olevani suosittu, sillä Inton kanssa ihan pussailtiinkin :) Ilmeisesti tuo pussailunhimo kulkee geeneissä ja nuilla pennuilla nimenomaan varmaan siätä isän puolelta, Iisan en koskaan muista mua pussanneen :D Mut pusupojat on parhaita, tiedä siis Into, et oon aina valmis haistelemaan pentuhengitystä pusujen lomasta <3 :D

Aikamoinen viikko meille tosiaan tulossa .. :D Alkoi jo koiramaisesti sunnuntain mätsärillä, eilisellä Inton vierailulla ja ajattelin Oodin kanssa piipahtaa ulos hetkeksi jotain puuhaamaan ennen ku Hipun kanssa lähden treenaamaan :) Agia siis luvassa tänään pienen pentupuuhailun lisäksi. Huomenna sitten taas veljenpojan seurasta nautitaan, kun Krum tulee meille vuorostaan kylään :) Ja illalla, ne on sit taas ne lampaat! Ja ajatelkaas, haaveena ois, et Oodikin pääsisi kokeilemaan :D Aikas jännää! Lisäksi viä sitten lisää agia, mätsärin järjestelyä ja siihen osallistumista (Oodin kanssa) sekä lauantaina on pentupäivät. Sinne mennään tottakai Oodin kanssa ja vähän vedän pentutottistakin perusteineen. Siinäpä sitä koirailua urakalla :) Mä tykkään!

Viä me välillä taistellaan tuon sisäsiisteysasian kanssa. Tai ei niinkään, että sisälle tehtäisiin turhan usein, mutta sen sijaan ulos tekemisen kanssa saa välillä taistella. Oodi ei meinaan ole mikään tyhmä tyttö. Tyhmempikin tajuaa, että kun ei tee hätiään, niin saa olla pidempään ulkona. Ja välillä vaikka mitä kikkoja kokeiltas, niin ei toimi. Ulkona hengailu on vaan niin kivaa (siis Oodista, mä sen sijaan välillä mielelläni tekisin jotain muutakin). Nyt ollaan sit keksitty, että jos neiti meinaa alkaa pantata (nii ku tänään taas meinas käydä), ni me aletaan kiristyslinjalle. Joni mukaan Oodin kanssa ja mä meen tuohon läheiseen Siwaan. Jo kahdella kerralla Oodi on tajunnut, että mitä pikemminkin pissan tekee, sitä pikemmin Joni kääntyy ja antaa Oodin lähteä mun perään. Turhaa siis ollaan syötetty sille namia ja kehuttu joka kerta, kun  on ulos tehty. Joskus kiristys vaan toimii parhaiten. Ja toisaalta, mikä mun itsetuntoa hivelevää, mä ite oon palkkana :D Ja siis vahingossa me tää kiristyskeino keksittiin, ihan siis sillä, et oli tarve mennä Siwaan, ihan vaan tarkennuksena tähän tarinaan. Ei tästä muuten ni monimutkaista ois tullut tästä koiran pissittämisestä ulos :D