.. kun ei pienissä päissä leikkaa, niin ei leikkaa :D Alan epäillä totaalista järjen puutosta .. Se kyllä selittäisi monta asiaa muutenkin ;D

Täällon Miiralla ja Tonylla kaksi ovea, josta me kuljetaan ulos. Toinen on tuonne takapihalle aidatulle alueelle ja toinen ovi on sit se pääovi, mistä me kuljetaan lenkeille ja takas, jottei ain tarvia puljata sen portin kanssa. Päätin sit tänään, et jätän omat tytöt kotia pidemmältä lenkiltä, kun ovat ni väsyjä (ja sinänsä se todentui myös siksi hyväksi ideaksi, et kohta meen Anun, Tällin ja molempien omien kanssa aksaamaan) ja Trickteamin Seinäjoen osasto lähti sit vaan lenksulle. Kierrettiin vaan sellanen reilu puoli tuntia, tänään ei niin lenkkeillä kovasti vaan pidetään vähän taukopäivää ja käydään sitten vielä illalla toinen mokoma erikseen. Tytöt täällä sisällä kuuli tottakai, kun me tultiin pihaan, mut mä meninkin suoraan takapihalle ja vapautin koirat, ku ajattelin, et otan omanikin siihen hetkeksi. Niinpä tulin sitten takaoven kautta sisään ..

Kaksi nenää eteisen lasissa kiinni, häntäpäät muhun päin töllöttää töllöttämistään eteiseen, että koska ne tulee, ihan varmasti kuultiin, et ne tuli! Mun piti kuitenkin niitten luo päästäkseni avata eka ulko-ovi ja sen päälle kodinhoitohuoneen ovi ja mitenkään hiljaa mä en tosiaan tullut. Siin sit seisoin ja pällistelin, että eikö ne tosiaan huomaa mua. No ei! Aloin sit puhua niille, jotta ootteko ihan hassuja, kun ette tajua, että tulinkin toisesta ovesta. Hippu kallistelee päätään ihmeissään ja häntä alkaa vispata. Ja edelleen se tuijottaa vaan maanisesti sinne eteiseen, molemmilla selät muhunpäin :D Mä ennätin puhua siin niitten takana (jokunen metri taapäin) pitkän aikaa ennen ko Hippu tajusi kääntyä ja sit oli riemu irti. Pieni koira ei vaan voinut käsittää, miten mä nyt siin kykenin olla, enhän missään kohtaa tullut eteisestä. Oodi vilkaisi Hippua, kun Hippu lähti tulemaan mua päin ja jatkoi taas eteisen tuijottamista nenä kiinni ikkunassa. Vasta, kun Hilu alkoi onnellisuuskurista mulle, tajusi Oodi, että tilanne vaatii nyt tarkastelua ja vilkaisi muhun tajuten, että tosiaan, mähän siin olen jo sisällä. Voi kyllä mua nauratti! :D :D

Mun pienet rakkaat idioottityttäret! <3 Ja kyllä siit takaoven kauttakin kuljetaan useamman kerran päivässä ulos, joten ei se ovi mikään vieras ole. Mutta kun sanomattomana sääntönä on vaan ollut, et etuovesta mennään ja tullaan lenkille/lenkiltä. Oishan se mun pitänyt tietää .. *kuolee edelleen nauruun ajatellessaan kahden pienen neidin tuijottavan hännät heiluen eteiseen päin ihmetellen mistä mun ääni tulee mun seisoessa niitten selän takana* Järki, se ei ole ihan se vahvin osuus .. :D