Tuntuu ihan, että mun sydän nauraa :D Just treenattiin keppejä sateessa, mut mun mielessä paistaa aurinko. Mulla on ni ihanat treenikaverit, ettei tosikaan!

Ensimmäistä kertaa elämässään Hippu meni kepit niin, että mä sekä lähetin että ohjasin sen väärältä puolelta (eli siis vasemmalta)!! :D Mä tyhmä opetin Hipulle alunperin, et vasen on sama kuin väärä ja sen kanssa en oo tiennyt, et mitä oisin tehnyt. Nyt mentiin ehk kolmatta kaarilla ja sen oikein näki, miten lamppu syttyi Himpan päässä (aiemmin, kun meni yli ja ali kaarista ja ihan miten sattui). Ja samantien, ku neiti sai asiasta idean, mä lakkasin olemasta sille merkityksellinen. Vaan edessä olevan namikupin saavuttaminen oikein pujottelemalla oli päämäärä. Niinpä mä hitaasti kerta kerralta hivuttauduin toiselle puolella ja vikan kerran mä ohjasin jo väärältä puolelta kokonaan ja Himppa vaan pujotteli kupille *huokaa hykerrellen* Niin paljon treeniä meillä edessä, mutta nyt tosiaan uskon, et kaikki on mahdollista :D Alan nyt ymmärtää, et mikä tän lajin idea on! :) Mä just sanoin Jonille, et en voi uskoa, et kenenkään toisen koiran kanssa kokisin tällasia kiksejä, mutta Joni sanoi siihen tosi fiksusti, et ottaen huomioon, minkä kaikkien ongelmien kanssa me ollaan painittu (ja KAUAN), ni ei ole ihme jos onnistumiset tuntuu vievän jalat alta ja pään pilviin.

Pentu sitten, voi elämä senkin kanssa <3 Jos tuo ensimmäinen oli vaikea, ni tuntuu, et miten Oodin kanssa tekeminen voi olla helppoa :) Mä niin pelkään, et pilaan sen .. Toisaalta voin lohduttautua sillä, et vaiks luulin Himpankin pilanneeni, siit alkaa vähitellen kuoriutua ihan oikea agilitykoira. Ja en kai nyt voi toiste ni pahasti enää mokata. Ja tosiaan, Oodi on ni helppo <3 Se tulee luo, kun pyytää, se oottaa, kun pyytää ja se tekee aivan innoissaan :D Oodin tehtävänä on tällä hetkellä keksiä, et 50cm levyistä keppikujaa kaarilla höystettynä kuuluu juosta keskeltä läpi, kun käsky kuuluu. Intoa meinaa olla neidillä niin, että välillä meinaa homma karata ihan, mutta tärkeintä on, et pennulla on kivaa :D Palkkana on namikuppi vaihdellen lelun kanssa ja Joni palkkaa, kun mä toimin lähettinä. Hirmu hyvin Oodi on tajunnut idean, nyt vaan vielä vähän varmistellaan ja aletaan sit ottaa vaikeutta kehiin.

On ne ni erilaiset mun tytöt, mut silti molemmat niin omalla lailla mahtavat! :D En malta oottaa, et hallikausi alkaa, jotta pääsen molempien kanssa treenaamaan pois vesisateen armoilta (vaiks eipä tuokaan näyttänyt äsken haittaavan)! Jatkan fiilistelyä viä keskenäni .. :)